Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
{HOW TO} Velgen schoonmaken
Collapse
X
-
Zal al de tips in dit topic goed kunnen gebruiken; deze zijn pas gewassen, en grondig met veel water!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenEn als dat niet helpt, dan kan je idd proberen om te kleien.
Voor de hardnekkige plekken helpt het echter niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenZal al de tips in dit topic goed kunnen gebruiken; deze zijn pas gewassen, en grondig met veel water!!
....
Welk product heb je gebruikt?Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenWelk product heb je gebruikt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenGewoon wasproduct voor auto's, maar heel veel water vooral. maar de bruine aanslag is hardnekkig na 6 jaar niemand die de velgen fatsoenlijk geschrobt heeft.
Probeer eens Comma Alloy Wheel Clean, ik heb al veel ergere dingen schoon gemaakt met dat product. Nadeel is dat het niet zo geod te verkrijgen is.Powered by Detroit Diesel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX Bekijk BerichtenAls ge uw velgen elke week twee wasbeurten geeft is poesten met een licht sopje meeeeeeeeeeeeeeer dan genoeg, ze blijven gewoon in showroomstaat.
Natuurlijk als ge zes jaar wacht kunt ge beter nieuw velgen aanschaffen...
Om je velgen perfect te houden moet je die dus ook gaan polishen en ideaal ook waxen
Enkel wassen is goed, maar niet perfect
En als je veel baan doet zal enkel water op lange termijn ook niet meer genoeg zijn hoor !
Eens kleiën om de zwarte puntes te verwijderen zal na een tijd ook nodig zijn ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenEens kleiën om de zwarte puntes te verwijderen zal na een tijd ook nodig zijn ...
Of kan ik beter nieuwe kopen zoals denalex zegt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDus bovenstaande zijn nog proper te krijgen met klei?
Maar man toch, dat is nog perfect proper te krijgen. Alleen niet met gewone autoshampoo. Gebruik eens een specifiek product. Als het dan nog niet weg is, kleien. Nadien natuurlijk een beschermlaagje opzetten.Powered by Detroit Diesel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenMaar man toch, dat is nog perfect proper te krijgen. Alleen niet met gewone autoshampoo. Gebruik eens een specifiek product. Als het dan nog niet weg is, kleien. Nadien natuurlijk een beschermlaagje opzetten.
merci
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDus bovenstaande zijn nog proper te krijgen met klei?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenZal al de tips in dit topic goed kunnen gebruiken; deze zijn pas gewassen, en grondig met veel water!!
Vooraan
Achteraan
Last edited by McClane; 21/08/2007, 17:06.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenZwijgt jong de mijne hebben dat nog erger. Mijn wielen zijn niet proper te krijgen. En het rare is dat de achterste vuiler zijn dan de voorste.
Misschien moet ge uw stuur van de achterbank weghalen en uw stoel eens omdraaien ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenZwijgt jong de mijne hebben dat nog erger. Mijn wielen zijn niet proper te krijgen. En het rare is dat de achterste vuiler zijn dan de voorste.
Vooraan
Achteraan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHangt vooral af van welke remblokken je gebruikt
Oorspronkelijk geplaatst door nvdd Bekijk Berichten@Mc Clane Ik denk dat uw garage gewoon je voorste wielen gewisseld heeft met de achterste hoor, anders lijkt me dit toch niet normaal.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenIk zou m'n remmen eens laten controleren als ik in uw schoenen stond.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
Comment